Saturday, October 10, 2009

ေမ့မရတဲ့ ေန႔ေလးတေန႔


မွတ္မွတ္ရရ 10-1-2006 မွာအင္တာနက္ကေန
အမတစ္ေယာက္နဲ႕ခင္ခဲ့တာေပါ့၊ သူကမဆုိးဘူး၊
ခင္စရာေကာင္းတယ္၊ ခ်စ္စရာေကာင္းတယ္။
အစကေတာ့မသိပါဘူး၊ ဟီဟီ.. ေနာက္မွသိတာဗ်။
က်ေနာ္စာေျဖၿပီးခရီးသြားခ်ိန္မွာသူကအၿမဲက်ေနာ္ဆီကုိ
သူသတိယေၾကာင္းေတြကုိပုိ႕ေလ့ရွိတယ္၊
က်ေနာ္အဲဒီလုိသိရေတာ့သူကုိ တေျဖးေျဖးနဲ႕စိတ္၀င္းစားလာတာေပါ့ေနာ္။
ဒါနဲ႕သူကုိက်ေနာ္က propose လုပ္လုိက္မိတယ္။ သူကလည္းက်ေနာ္ကုိ အရင္တည္းကသံေယာဇဥ္ရွိတယ္လုိ႕ထင္ပါတယ္၊
က်ေနာ္တုိ႕ႏွစ္ေယာက္ 1-10-2006 မွာခ်စ္သူေတြျဖစ္ခဲ့ၾကတယ္ဗ်။

No comments:

Post a Comment